jump to navigation

realybė? lapkričio 15, 2006

Posted by negative in ne mano.
trackback

Skamba mobilaus telefono skambutis.
-Alio!
-O Hari, labas..
-Nū, labas.
-Klausyk, turiu bėdą, gal padėsi?
-Kokios bėdos? Babkių reikia?
-Ne, supranti, mano sūnus baigė vidurinę ir dabar nei dirba, nei mokosi. Sėdi man ant sprando. Gal galėtum jį įdarbinti pas save? Supranti, noriu, kad jis pažintu gyvenimą, taip kaip aš – dirbtų ir užsidirbtų, gerai?
-Nū bičas, kokios problemos, tegul ateina pirmadieniais, mokėsiu po 1000 žaliu per mėnesį.
-Ne, ne tai, Hari, aš noriu, kad jis is tikro padirbėtu, nu, paprakaituotų, pasinervintų, ot taip kaip aš pradėjau.
-Nū, gerai bičas, tegu jis ateina antradieniais ir penktadieniais – gaus po 2000 žaliu per menesį – tinka?
-Paklausyk, Hari, aš noriu, kad jis dirbtų kasdien nuo 8 iki 5 ir gautų po 600 litų per mėnesį.
-Nū, tada sunkiai. Matai, bičas, tokį darbą norint gaut, reikia aukštąjį baigti..

suknistai graudu.

Reklama

Komentarai»

1. dendys - lapkričio 15, 2006

Nuosprendis: Einu lauk is universiteto.

2. rasucci - lapkričio 15, 2006

ot gyvenimas mielas :)

3. justafa - lapkričio 17, 2006

tokio principo laikomasi airijoje. menedžeriais tampama pabaigus 4 klases :/ gyvenimas teisingas ir jis yra gražus. tiesa?


Parašykite komentarą

