jump to navigation

tikra istorija… gruodžio 12, 2006

Posted by negative in apie jas.
trackback

sarah cote - untitled

by sarah cote

tu mane myli?
-nu.
-ką reiškia nu?
-myliu myliu..
-o kodėl sakai taip, lyg norėtum nusikratyti?
-ta prasme?
-nu ką reiškia “myliu myliu”?
-o ką, tavo manymu, tai reiškia?
-manau, tai reiškia “atsiknisk”.
-nesuprantu, ko tu nori?
-kad pasakytum “myliu”!
-aš gi pasakiau “myliu” net du kartus.
-tu NE TAIP pasakei.
-o tai kaip reikėjo pasakyti?
-reikėjo pasakyti “myliu”.
-nu gerai, myliu.
-puiku!
-tu patenkinta?
-ne.
-kas dar ne taip?
-nu kodėl tu negali pasakyti tiesiog “myliu”? kam reikia pridėti “nu gerai”? tipo aš jau užknisau?
-bl….!
-užknisau, taip?
-tu ką, tyčiojiesi?
-tiesiog pasakyk “myliu”!
-myliu!
-nu taip, myli… po 10 min įkalbinėjimų.
– ….
-taip, tau atrodo reikia prisipažinėti meilėje?
-aš neprisipažinėjau, aš pasakiau tai, ko tu prašei.
-tai tau tai nieko nereiškia?
-ka reiškia “nereiškia”?
-tai jei aš nepaprašyčiau – nepasakytum?
-bet aš gi pasakiau!
-tik todėl, kad paprašiau.
-aš iki to jau pasakiau.
-ką pasakei?
-kad myliu.
-ne, tu pasakei “nu”.
-nu koks skirtumas?
-tu nematai skirtumo tarp “myliu” ir “nu”?
-aš nematau.
-tai tada aš irgi tau sakysiu “aš tave nu”.
-hahahaha!
-kas čia juokingo?
-nieko, frazė juokinga.
-jo, apsišikt galima, kaip juokinga!
-nu ko tu užsivedei?
-nes tu manęs nemyli!
-iš kur tu ištraukei?
-nes jei mylėtum pasakytum “myliu”, o ne “nu”.
-taip, vsio, neišvedinėk manęs iš kantrybės….
-ir vobše… jei mylėtum pats sakytum, o ne lauktum, kol aš paprašysiu!
-aš ir nelaukiau!
-jei bučiau įsitikinusi tavo meile neklausčiau!
-ir kodėl tu neįsitikinusi mano meile?
-nes….
-aš pasakiau “nu”?
-dura…
-nu, ateik čia…
-aš tokia kvaila…
-siaubingai kvaila..
-visą laiką iškeliu skandalą ten kur nereikia..
-isterikė mano..
-einam miegot?
-seniai laikas….
-atleisk, kad aprėkiau..
-gerai, vsio, tema uždaryta, einam miegot…
-apkabink mane.
– :)
tu mane myli?

ps. tai kaip, jūs papasakokite man, neišprotėti?? ;)

Reklama

Komentarai»

1. Misty - gruodžio 12, 2006

:)))))))))

super :))) tai skaniai uzsikvatojau :))))))) negative, tai kogi tu is musu nori, mes juk tik moterys :))))))

2. negative - gruodžio 12, 2006

duotuoju momentu – nieko nenoriu, bet anyway!! ;)

3. dendys - gruodžio 12, 2006

Šitaip jau būna su mažosiomis isterikėmis… Tik vat. Ižvelgčiau, kad ir vaikinas kaltas. “Žinoma, kad.. negali kilti nė klausimo..” ir viskas.

Diagnozė: išprotėjimas per vieną dieną.

4. negative - gruodžio 13, 2006

jeigu jau nustatyta diagnozė – isterikė, nors ir maža – bėgčiau toli toli. kas žino, kada ‘maža’ isterikė taps didele ir nepakenčiama? :)

devizas: kvailoms bobiškoms isterijoms – NE! :)

5. dendys - gruodžio 13, 2006

Isterijos prie gero nepriveda.. bet jeigu ir vaikinas nieko nedaro, kad mergina jaustusi svarbi. Tai irgi nieko gero…

6. negative - gruodžio 13, 2006

vien faktas, kad jis yra su ja, parodo tai ką jis jaučia. o žodžiai yra niekas – galima meluot bet kam, bet kada, bet ką.
vistiek laikausi tos nuomonės – isterikes per tvorą. ir jokių pateisinimų šitam dalykui nėra ir būti negali. taškas.

7. parazite - gruodžio 13, 2006

:] manau, kad cia ne isterija, o tiesiog mergina nesijaucia mylima, o kai dar isgirsta jai svarbius zodzius kitaip nei norejo isgirsti, tai viskas tuo ir pasakyta.

8. negative - gruodžio 13, 2006

ai. matau aš čia vienas. tai skaitau, kad pasilaikysiu savo nuomone sau ir ja toliau tikėsiu kaip teisinga ;)

9. dendys - gruodžio 13, 2006

Dariuk, smagu girdėt, kad tu su mergina būni ne vien dėl laiko praleidimo, o delto, kad patinka. (???) Bet yra gi visokių. O žodžiai pasakyti nors ir retai yra efektingiau, nei visai nieko nesakant. Moterys gi myli ausimis.

Ir nereikia raukytis.. pamanykit, pasijautė vienas:)) Juk mes visos tave mylim:)

10. rasucci - gruodžio 13, 2006

jooooooooooo, negative juk zinai as tave myliu, ir nieko nereikalauju :)~

11. Misty - gruodžio 13, 2006

em, na nezinau, turbut visiems skirtingai. Siaip tai laikausi tokios nuomones, kad jau jeigu tikrai myli, tai nesakai to nuvalkioto banalaus – myliu, nes tai tiesiog neisreiskia visko ka jauti ir uztenka tiesiog matyti kito zmogaus zibancias is laimes akis, kad viska suprastum.
Pabusiu isimtim taisykleje ir geriau jau mylesiu akimis, o ne ausimis :)))

12. Moderatorius - sausio 5, 2007

Siaubas buciau pasiuntes kurnors toliau :)

13. dendys - sausio 5, 2007

Jos irgi žmonės:)

14. Sarah Cote - vasario 26, 2007

What language are you speaking?

15. Vi2tis - gegužės 10, 2007

na jo visokiu ju buna. visokiu ju reik, bet kaip ji vargu ar reiketu. :D
panos tikrai kaikurias is jusu reiketu issaudyt. ;) dabar zinau nuo ko karai prasideda :DDDD

16. saule - birželio 2, 2008

ta fraze:”as tave nu”
skamaba jegiskai,bet suprantu as ja jei irgi reikia isgirsti siuos zodzius,juk ir ji yra zmogus:)

17. Laurute - vasario 2, 2009

sitas chatas nukopintas ir tiek :} internete sito chato pilna. lOl. ir dar drysta rasyti kad cia tipo jo ;DDD zema ir tiek.

18. Laurutei - rugpjūčio 4, 2009

Įdomus jos komentaras. Nuo pokalbio patalpinimo šioje svetainėje iki jos komentaro praėjo 2 metai. Mano manymu, tai pakankamas laikas, kad šis tekstukas pasklistų internete.
___________________
Esu linkusi pritarti Negative. Nuo tokių geriau bėgti kuo toliau, arba labai ribotai su jomis bendrauti.

19. fatalishka - spalio 6, 2009

o siaip, tai – kiekviena mergina, moteris yra isterike… tam tikroje situacijoje, esant tam tikroms aplinkybems…


Parašykite komentarą

