jump to navigation

eilėraščiai by milkyway sausio 7, 2007

Posted by negative in ne mano.
trackback

Tox gyvenimas

Šiame pasauly egzistuoja
Tik egoizmas, paranoja
Aplinkui juoda žvakių šviesose
Neliko nė viltelės liepsnose

Kiek begaliu ieškot savęs-
Tuos labirintuos klaidžiot, bet nerast
Daug laiko ieškau tamsoje šviesos
Ilgai kaupiau viskam nutraukt drąsos

Štai, bet ėjau beperstojo takais
Akmenimis ir plytomis grįstais
Ėjau ir pakelėj išvydau kryžių,
Tačiau toliau vis viena eiti ryžaus

Ir štai, ugninės liepsnos rankom moja
Nors linxmina, bet ugdo paranpją
Gyvenimas štai lekia iš paskos
Nežinia, kada staiga jis atakuos

Anxčiau maniau, kad meilė-tai svarbiausia
Galvojau, jog privalu man būt geriausia…
Ir pabuvau…Užtenka…to jau pakanka!!!
Visa manoji praeitis te žemėje prasmenga…

Buvo

Keikiu aš save-esu beprotė
Gyvenimas man fuck’u moja
Todėl čia sėdžiu ir tyliu,
Tačiau tavęs aš nemyliu…

Kadais žavėjausi tavim
Grožėjausi tavom akim
Bet tu paniekinai tą mano meilę
Ją teko man nuryti tarsi seilę…

Laukuos stovėjau įbesta
Tarytum kaimo zosė iškrušta…
O aš svajojau, kad mane mylėtum
Netgi iškrušti būtumei galėjęs

Ir štai mana dainelė sudainuota
Eilėraštukas jau sudeklamuotas
Gal tu girdėjai tai- gal ne
Man jau nebesvarbu-CHUINIAA

Prakeikimas 2006tų

Ėjau žibintais nusėta gatve
Slinkau tarytum pirštas, viena
Prakeikimas-vėl nepamačiau tavęs…
Prakeikimas.Vėl prasilenkėm mieste..

Stovėjai vienas tu prie Zuntės
Dužo saulė kruvinam horizonte
Štai kox žiaurus likimas
Nebesusitixim- pra-kei-ki-mas…

Nekenčiu už tai tavęs->,
Tavęs

Praradau

Saulė ryškius spindulius vėl mėto
Danguj plevena dar viltis nesurasta
Tik laika sslenka jau iš lėto
O aš vis stoviu vietoje nesuprasta

Oh, kad galėčiau aš atsukti laiką
O kad galėčiau prie tavęs vėl prisiglaust
Gyvenau linxmiau, negu gyvena vaikas
Galėtų pora metų grižt atgal, išaušt…

Tada džiaugiausi lyg beprotė
Gyvenimas lengvai praskriejo pro akis.
Tad likimas man tik ūžė ir šypsojos
Kodėl, kodėl užsibaigė tai ir nebegrįš???

Kodėl paleidau laimės paukštę iš delnų?
Juk man jos kaina buvo per brangi
Dabar tik supratau ką praradau,
Ar verta laukt man vėl?aš nekantri…

Vienatvė

Aš nesu gi filosofė
Aš mėgėja tik- ne profė
Aš esu juk realistė
Ir ta vienatvė jau užkniso…

Aš esu juk realistė
Nedomina manęs gi pažadai su*isti,
“Nebepudruokit” jais manęs
Jau kažkada aš nekenčiau savęs

Be meilės, be džiaugsmo pasaulis
Manęs “nekruškit”, jau perprantu apgaules
Nors kartais nekenčiu vienatvės,
Nereikia man naivios pilnatvės

Nors aš domiuosi raganystėm
pas mane viskas jau su*ista,
Nenoriu nei šeimos , nei vaikų
Tačiau aš trokštu dachuje bapkių, draugų

Iškeisiu nelaimę, iškeisiu vienatvę
Į pasiturinčių bachurų šutvę
Iškeisiu patiklumą ir meilę-
Tarp bapkių, linxmybių rasiu laimę…

Valentinas

Be meilės pasaulis gražus
Be meilės taip pat jis pražus
Amuro strėlė pernelyg aštri
Mus užkepina aistra kaitri

Taip pat jis pamilo ją
Garbanotą princesę bene
Dovanojo auxaplaukis jai gėles,
ir grandinėles štai prabangias

Ji ryškiu grožiu skyrės iš kitų,
Tačiau j neturėjo jausmų tyrų,
Nemylėjo j iš širdies
Nepaaukojo nė nakties

Joja princas ant balto žirgo
Batukai ir koža jo blizga:)
Plaukai širdelėm padabinti
Atjoja gražus Valentinas

Tačiau mergiotė myli gryną auxą
Viso šito neiškeistų ji į sexą
Nors rėkė visi jai gatve
Vadino visaip, koliojo kekše

Tų įžūlių paskalų nebekentus
Štai graži mergina nusprendė:
“Išmainysiu sexą, išmainysiu jausmus
Verčiau į širdeles, į auxą ir litus.

Nueisiu į kabaką, nusigersiu,
Nusipirxiu, cigarą užtrauxiu”
Išgeria bokalą vieną kitą
Ir susimąsto apie Valentiną

“Pasaulis tox žiaurus,
Štai reikia apsiprast, juk jis bjaurus”
Ir taip bemąstant merginai
Štai ateina Valentinas

Ir staiga nusišypso ši mergina,
Dėja, vardu ji Ruslana
Prisėda prie jos Valentinas
Užsako dar alaus vaikinas:)))

Kodėl ir kam?..

Sėdžiu pamokoj lietuvių
Krapštau nosį tušinuku:))
Į galvą nelenda man niex
Ką aš su lietuvių tepasiexiu…

Sėdžiu pamokoj, susimąstau,
Kodėl liūdna aš, supratau
Visų man pasmerkimas
Lenda jau per gerklę, ima…

Staiga susimąstau, kodėl
Tokia jaučiuos, ne jau esu kvailė
Kodėl man tik nusižiūri “lopai”?
Kas iš to, kad einu pakėlus nosį.

Einu pakėlus subinę gatve
Tada gal pasižiūri į mane
Bet tai kas- “lopai” žiūri.
Jie nuo manęs juk atsiknisti turi.

Štai eina garbanota lelia
Nueina į barą, atsisėda, geria
Jai liūdna, nejauku ir pikta
Kodėl būtent jos gyvenimas su..istas…

ps. negative.lt lankytojos kūryba ;) ačiū milkyway ;)

Reklama

Komentarai»

1. dendys - sausio 7, 2007

Jaunos mergaitės blevyzgos apie tai, “Kaip suknistai aš šiandien jaučiuosi”, “Meilę sukūrė diavolas” . Arba gimsta dar vienas Erlickas, tik šį kartą prie kiekvieno eilėraščio reiktų prirašyti”NECENZŪRUOTA”.

P.S. kaip net nespėjus pradėti gyventi, toks nusivilimas Fucking World’u?

P.P.S meilė egzistuoja, tik reikia išmokti perskaityti jos ženklus.

P.P.S. Erlicko kūryba mieliau skaityčiau.

P.P.S nepaisant mano nuomonės pagirtinas kūrybiškumas!

2. negative - sausio 7, 2007

pritariu tik minčiai kad kūribiškumas pagirtinas. ;)
labai gerai yra eilėraščiai su necenzūriniu tekstu – man patinka tokie kažkodėl :))

3. milkyway - sausio 8, 2007

dėkui dėkui:)) priimu jūsų nuomones.. komentuokite

4. milkyway - sausio 8, 2007

LAUKIMAS

Nors rieda skruostais ašaros,
Nors sėdžiu čia aš ir tyliu,
Tačiau ateis tuoj vasara
Ir aš galvosiu, kaip tave myliu

Tu supsi mane lopšyje
Alutis stiklinėje putos,
Kartosi, kad aš saldžiai mylima-
Nuo skausmo, nevilties paguos.

Užtems dangus ir žvaigždžių lankos
Ir šluostys mano ašaras graudžias.
Globos ir gins tos tavo rankos
Švelniai glostys jos mane

Aš rožės žiedlapius skabysiu,
Tarsi tavo šviesius plaukus…
Mano garbanas tu padabinsi,
Paguosk mane, tavęs aš laukiu…

5. milkyway - sausio 8, 2007

NAKTIES SIMFONIJA

Siaubingai akinančioj tamsoj
Toje beribėje migloj
Kažkur ataidi žingsniai tyliai
Nakties žara jau gęsta tykiai

Saulutė slepiasi jau pataluos,
Mėnulis ją ramiai myluos,
Tarytum viltys paskutinės
Įsižiebs liepsnos auxinės

Nakties nurimusioj tyloj
Sapnai mane globos
Tarytum tavo švelnios rankos
Mane tik gins, nuo visko saugos…

6. milkyway - sausio 8, 2007

VAKARAS TYLUS

Šviečia saulė raudona,
Pievose supas kandonai:)
Ant stalo tyliai sukas
Mažas šnapso buteliukas:>D

Skrieja debesys žydri,
Siubuojantys, giedri:
Man buvo faina čia;
Su mylima aistros daina…

Laksčiau apsvylusiais batais
Išdegintom pievų verpetom
Rašiau girtas eiles,
Rymavau mintis dailias.

Štai eilėraštis mojuos
Kandonais tyliuos laukuos,
Bet negalėsiu aš daugiau ištverti-
Visur ganos bergždžios karvės:)))

SORRY UŽ NECENZŪRĄ:DD

7. milkyway - sausio 8, 2007

PO ŽVAIGŽDĖTUM DANGUM…

Mane švelniai mylavai,
Glamonėjai, karštai bučiavai…
Paklojai man rožes po kojom,
Dviese padangėm skrajojam.

Žvelgiau pro langą aš tyliai,
Mąsčiau, ne jau mane myli:
Dovanojai man tas žvaigždes,
Tas žybančias dangaus švieseles.

Siuntei man šiltus saulės spindulius,
Nešiojai švelnaus vėjelio sūkuriu…
Bet ar meilė tokia tikra,
Ar nenugalės kita aistra??

8. negative - sausio 9, 2007

tai va, milykway, rašyk viską čia. bus geriausiai. :)

9. milkyway - sausio 11, 2007

OK:)

10. Misty - sausio 11, 2007

pasiklydus kokia tais buvo :)

11. negative - sausio 12, 2007

dabar jau nebe, kas svarbiausia! :)

12. milkyway - sausio 12, 2007

MYLI-NEMYLI

Jis ją mylėjo,
Ji-nemylėjo.
Diena atėjo,
Kada ji kentėjo.

Naktis atėjo-
Jia žiauriai skaudėjo…
Jisai “kaifavo”,
Bet ji jam melavo.

Jam buvo faina,
Ji mirė iš laimės-
Abiems patiko,
Bet jis ją paliko…

13. milkyway - sausio 12, 2007

NUVITĘ ŽIEDLAPIAI…

Juodos amžinybės tąsa
Kadaise gaubė bažnyčią tamsa.
Klaidžiojo bedalės sielos,
Siautėjo audringas vėjas.

Stūgavo neramūs vėjai-
Aš taip pat gyventi skubėjau…
Lietūs lijo ir blaškėsi liūnais-
Bėgo neramios dienos liūdnos.

Toje kankinančioj užmarštyje,
Ašarų kupinoj neviltyje
Kadaise klaidžiojau aš,
Nematydama šviesos amžinos…

Ėjau labirintais tolyn vis tolyn,
Svajokliai paukščiai kilo aukštyn.
Tarp jų sutikau aš tave
Ir išvydau laimingą save…:)

SUKURTA 2005AIS METAIS

14. milkyway - sausio 12, 2007

LAIMĖS DRUGELIAI

Tarsi lengvas pienės pūkelis
Skrieja ir rodo man kelią
Mano gyvenimas, žalia jaunystė,
Apsigaubusi rožine skraiste…

Saulė žydroj padangėj šviečia,
Mane į nesibaigiiančią laimę kviečia,
Linxmi drugeliai pievose mirga-
Šaukia mane į rytojų nepatirtą.

Čia bus daug džiaugsmo, daug meilės,
Tik mirguliuos margos poetiškos eilės
Tarp žiedlapių žalių, padangių žydrų
Ir nesibaigiančių dienų giedrų.

15. milkyway - sausio 13, 2007

MEILĖ IR AISTRA

Ach, pagaliau diena atėjo,
Kad aš įsimylėjau…
Per vėlai supratau-
Ką tirėjau, bet praradau.

Tu mylėjai mane,
O aš mylėjau tave,
Tu mane sužavėjai,
Aš įsimylėjau…

Diena iš dienos žvelgiau į saulę,
Nakčia iš nakties žiūrėjau į žvaigždes.
Nakčia, tylom ir paslapčia-
Sapnavau tiktai tave…

Kai tu buvai šalia,
Tirpau iš laimės nejučia,
Tačiau už ką tu supykai,
Kodėl mane palikai?..

ŠIS EILĖRAŠTIS SUKURTAS DAUGIAU NEI PRIEŠ DVEJUS METUS

16. skaistuolis - sausio 25, 2007

Eilėraščiai grąžus, bet kodėl jie tokie niurūs? Gyvenime džiaugsmo šaltinis yra ne tik meilė. Reikia tik apsdairyti ir pamatysi, kad kiekviena krentanti snaige lyg šoka šokį.

17. rasa - vasario 14, 2007

Tavo vardą kartoju kąsdieną,tavo zvilgsnio pamirst negaliu,tavo veidą matau menesienoj,tave vieną pasauly myliu…

18. vytas - vasario 20, 2007

mano širdį esi tik tu…

Žiuriu aš i toli
Ir matau ten tave.
Gaila bet tu manes ne

Kaip man tau tai pasakyti…
Kaip man tau tai išreikšti…
Kiek aš kentieti galiu…

Aš taves pasiilgstu
Aš taves nepamirstu
O tu mane pamirsti

Niekas to jausmos iš manes atimti negali
Nes mano širdi esi tik tu…

19. milkyway - vasario 27, 2007

įKVėPIMO MūZA

Nors negaliu gyvent aš be tavęs,
Tu visgi tolsti, tik tolsti nuo manęs
Nežinia, ar likimas kada dar suves mus,..
Jei ne, o gal ir ne, juk jis nuožmus…

Kodėl gi teko man šioji našta?
Tik tu_tik tu viena mana aistra:
Ji liejasi net per kraštus
Ir visgi Tavimi tik gyvenu…

Tu_oras, kuriuo kaskart kvėpuoju
Juk tu esi liepsna,manyje tik žaižaruoji
Gyvenimas mus kartą suvedė,
Bet išskyrė_tave tolyn tik nubloškė

Tu mano, būtent mano Dievas
Daugiau nepropaguoju nieko..Nieko!!!
Prieš daugel metų įsisiurbęs manyje
nepalieki ramybėje, įaugęs kraujyje

Tu laime, deive, tarp dievų,,
Sugrįžk, atleisk man , tavęs meldžiu
Nors sėkmę man kadais nešei
Nesupratau,,aš pasmerkiau,, liepiau išeit…

Dabar tik supratau, kad tai aistra
Persmelkusi mane ugni aštria
Tačiau ar verta man aistros atsisakyt?
Sugrįžk, prašau , manęs nebepalik,,

Nors ne autoritetą man kuri,
Tačiau man sėkmę, pergalę neši…
Apie Tave tik mano mintys ūžia_
Juk Tu ir teesi manoji ĮKVĖPIMO MŪZA…….

2006_06_21

20. mergy4ka - gegužės 3, 2007

ogo…grazu

21. shalta snaige - gegužės 9, 2007

shaltis…

… tada kruvinom rankom aš paliečiau veidą,
Lytėjau sekundę, ar keletą…
Sustiręs iš baimės ar šalčio?
Jis nejaučia nieko, nei baimės,
Nei skausmo…

Tą sustingusį žvilgsnį, klaikų
Bijau prisiminti.
Kaip į ledą atsimušė mano mintys,
Ir palietė širdį sudužusios viltys.

Tas kūnas – sustingęs,
Į ledą pavirtęs,
Jo ašaros karčios
Krislais nukris pačios,
Nereikia pagalbos nei vėjo,
Nei šalčio…

Pakelk po velnių tą sušalusį kūną!
Pažvelk į sukaustytą sielą – kaip mūras.
Tą vakarą buvęs gražus ir laimingas,
Pavirsi į dulkes gyvenimo tilto.

22. Kitty - gegužės 21, 2007

Tik draugai
Tu niekad nesužinosi, ką jaučia manoji širdis
Tu niekad nepajausi to jausmo
Kuris sudaužė mano viltis
Tu gražus,o aš eilinė mergina
Nieko ypatingo manyje nematai
Draugė – ir nieko daugiau…

23. Kitty - gegužės 21, 2007

Viskas baigta? :(

Skaudžiausi žodžiai skambėjo iš tavo lūpų,
Graudžiausios ašaros bėgo iš mano akių,
Tau pirmam meilė išblėso,
Bet negaliu už tai tavęs nekęst….

24. Kitty - gegužės 21, 2007

Paprasčiausia kalė

Juoda,nemiela,suirzus kalė aš stengiuos būt
Nematyti nė vieno artimo
Negirdėti nė vieno žodžio gero
Pamiršt gerąją save

Pamiršt mielus žodžius sakytus
Žmones matytus
Įvykius mane pakeitusius
Pamiršt save,nereikšmingus dalykus

Romantikos nemėgstu. Realistė esu? Esu.
Tai tiesa,nekenčiu ko neturiu
Neturėjau ir tikėtis nežadu
Pažadais juk tikėti negaliu

Nežinau kuo tapsiu
Nežinau ar gyvensiu
Bet esu kokia esu
Juoda,nemiela,suirzus kalė

25. Kitty - gegužės 21, 2007

Vis dar myliu

Norėčiau pamilti Tave dar kartą
Jei nebūtum Tu kaltas dėl mano skausmo širdyje
Norėčiau užmiršti ką reiškia mylėti
Bet nenoriu to daryti dėl Tavęs

26. Kitty - gegužės 21, 2007

Pati kalta

Kaip gaila man,
Kad Tave praradau
Klausiau savęs:
Ar negalėjau mylėti karščiau?
Bet išvis nežinau
Kodėl išdaviau žmogų,
Kuris mylėjo tik mane…

27. Kitty - gegužės 21, 2007

Mano širdis

Širdis pravirktų,jei akis turėtų
Širdis rusentų kaip ugnis,pamačiusi Tave
Širdis gyventi dar labiau norėtų
Jei pajustų šilumą,kuri sklistų nuo Tavęs…

28. milkyway - birželio 17, 2007

SVAIGINANTIS VIENATVĖS VAKARAS

Saulė raudonus spindulius jau mėto
Nurimsta miškai, laukai, nurimsta vėjas…
Žvaigždės sukasi ir šoka jau ratu,
Pilnaties mėnulis rieda dangaus skliautu…

Pralėkiu tuščia gatve vienų viena,
Tarytum strėlė prazuju aš britva
Jua gatvių žibintai gęsta,
Zvimbiu tolyn, vis spaudžiu iki galo gazą.

Raižau, ir man vis mintys galvoje sukiojasi
Pajuntu aš ypač saldų vienatvės skonį
Aplink žvaigždelės ritasi dangum,
Aš spaudžiu ir lekiu vis greičiau, greičiau…

2007-06-14 11:52 val

29. milkyway - birželio 17, 2007

TAVO JUOKAS

Kiek dienų praleista,
Kiek būta, džiaugtasi kartu
Mums buvo gera, ir nekeista,
Kalbėjom, juokėmės ir aš, ir Tu…

Taip bėgo savaitės ir dienos,
Karts nuo karto laiką leidom
Man patiko Tavo juokas vis viena
Mintyse išlikęs Tavo dailus veidas…

Nors vėl tavęs nebematau,
Nors vėlei tavęs nėra šalia,-
Vilties aš dar nepraradau
vėl po kiek laiko sutikti tave

Gal po pusmečio, gal vėl po metų-
Kiap yr tekę tavęs jau nematyti.
Jau buvau su tuo aš apsipratus,
Bet mintyse turiu nors viltį dar mažytę

Tavo juokas man patiko
Ir tikiu šventai- aš jį išgirsiu dar
Tavo šypsena ir akys gerą įspūdį paliko,
Tikiuosi, patinku aš tau taip pat…

Nors neturėsiu tavęs šalia
Nors tu tuoj būsi taip toli-
Muzika, garsai, daiktai primins tave,
Nelix kartu praleistas laikas nuošaly…

2007-06-15 14:36 val.

30. milkyway - birželio 17, 2007

Supistas pasaulis vėl sukasi ratu…
Labukas, – štai pasirodai tu…
Vėl žarsto spindulius saulutė raudona,
Ant nuvytusių gėlių virpa kruvina rasa…
Aguonos šoka, sukasi ratu,
Ir tariatau: “ateik, ateik. Pašokime kartu”—–>

31. karolina - birželio 22, 2007

fainia cia:)

32. juodas kurejas - liepos 6, 2007

as neverkiu tai tik asaro rieda
as nekvepuoju tai tik oras many
as nematau taitik akis nori
as nekalbu tai tik garsai sirdy
as nesisipsau tai tik sintetika
as givenu tai tik fantazija tikra

33. juodas kurejas - liepos 6, 2007

Kadaise, ne taip jau ir senai
Sirdy manoj atsiradai,
Pripildei ja daug silumos,
Daug meiles, zemiskos aistros.

Manaja sirdi uzvaldiai
Ir jos valdovu tu tapai,
Sirdies vartus uzrakinai
Ir vienas pats tenai likai.

Veliau kaip paukstis iskleidei sparnus.
Ir iskridai lyg i siltus krastus,
Tik skirtmas tame,
Kad nebegrisi niekada.

Likau vienui viena,
Lyg medis vienisam lauke
Lyg pasiklydes paukstelis,
Lyg vienas tekantis upelis.

Turiu tik laimes kupinus,
Kadaise buvusius vaizdus.
Turiu tik skausma, ilgesi praeities,
Tik ilga gedula sirdies.

34. juodas kurejas - liepos 6, 2007

Slenka dienos tokios šaltos ir liūdnos,
Skalauja lietus mano vienišą sielą.
Skrenda gulbės kažkur beprotiškai sunkios,
Bando pasiekt šalį joms šiltą ir mielą…

35. juodas kurejas - liepos 6, 2007

In your eyes…

Verkdama siela visada nuleidžia akis.
Gulbės nesustodamos prasklendžia pro šalį…
Jų tikslas – vien tik ta Eldorado šalis!
Pasiekti ją paukščiai privalo ir gali…

Forsaken me in you thoughts…

Sausra, liūtis ir speigas – trys baisūs riteriai
Šiems plunksnų angelams baltiems
Pastojo kelia, ir juodi bei gilūs krateriai
Veriasi kapais dangaus vaikams tyriems.

Forsaken me in your heart…

Ta tolima šalis, viliojanti savais kalnais,
Kur pievos žalios ir vaikai basi,
Liks nepasiekama net uraganiškais žirgais…
Ir likę be vilties mes tapsime maži.

Forsaken me, forsaken me…

Ir gulbės kruvinos po vieną žemėn kris,
Atsisakiusios minties nuskrist į Eldorado,
Nes kelionėje susižeidė, ir jų sparnai negis
Kelionėje į šalį, kurios taip nieks ir nesurado…

I cry then angels deserve to dye…

Lūžusiais sparnais, baltuosius angelus lydės
Dejonės jų bei gęstančios vilties liūdna daina…
Ir šviesulingų norų skrist pirmyn vien tik mažės,
Ir per pasaulį nuskambės tyli mirties rauda…

36. milkyway - rugpjūčio 9, 2007

You’ll be looking at my blue eyes,
Which becomin’ so black like the sky to this night…
I’ll comin’ to your dreams and u’ll be happy.
Your eyes will be green…
Our nights will come and go like the black shadows…
Now I wanna say GOOD NIGHT for u
When the morning will comin’ u’ll say:”good bye, my lover,, my dear friend…”””

37. milkyway - rugpjūčio 11, 2007

U were breakin’ my spirit…
Cause you hadn’t any grip about bour been feelings…
I wasn’t know, what is it…
U didn’t respect my flames…
Now, I desire destroy your little more inside,
Remember how I felt when u was walking out a far away…

Don’t come back to me, no no no..
This loosen times won’t come, won’t go go go…
My killed feelings will never be recycled…
Don’t common to me my babe…

38. bbonna - rugpjūčio 22, 2007

kartais pergale buna pralaimejimas ..

39. elvyra - spalio 31, 2007

mylejau tave ,,,

40. elvyra - spalio 31, 2007

mylejau tave kadaise bet

41. beli@ - spalio 31, 2007

meile pramoga
lova jega
as tave myli
o tu mane jau ne,,,,,

42. beli@ - spalio 31, 2007

as zinau
kad tu zinai
kad tave mylesiu
amzinai

43. beli@ - spalio 31, 2007

ti ubliudak
ti durak
ja liubil acibie vot tak
tu astavil minia
ti ubliudak i svinja,,

44. beli@ - spalio 31, 2007

mylejaj ne mane

mes buvome kartu
bet jau nebe
as tave mylejau
o tu kita mylejaj o ne mane!!!

45. beli@ - spalio 31, 2007

sexas rokenrolas -tau jau jega
vodka pizdabolas tau jau pizda

46. beli@ - spalio 31, 2007

tavo gyvenimas

,,,,,, tas gyvenimas sunkus
prisimink gerus draugus
piktis praejs ir kita meile pati atejs,,

lauk ir lauk nepasidok
visko lauk ir nebijok,,,
tu noresi jis atejs
ir tavo gyvenimas is naujo prasides,,,

47. BELI@ - spalio 31, 2007

HUJNIA

nastupila visna
raspustilis cveti
no eta HUJNIA glavna ti
jest ti i ja ,astalnoje HUJNIA
da i ti HUJNIA a glavna ja

48. guody - sausio 25, 2008

man kazko truksta man kazko niuru.
nenoriu as kenteti,pabusti be jausmu..
as noriu tuo tiketi.to daryti negaliu.
nezinau ar tu to nori.
as juk be jausmu..

49. guody - sausio 25, 2008

Mano paslaptys sirdy,tu tik vienas ten esi.
nenoriu buti as izesta,ir tuo labiau dar palikta..
Gyvenimas sugrius tikrai,jai bus taip kaip tu sakai..
NEtikiu tavim senei,meluok kiek nori,
jai pasiteisinimu daug zinai..

50. Ugnute - balandžio 25, 2008

Gyveni tik viena karta,niekada neliudek,nes reikia dziaugtis gyvenimu,mylimais zmonemis, kuriuos saugai,kad neprarasti ir myli… Niekada nepakelk pries save rankos, nes veliau gailesies kad taip padarei ir kentes artimi zmones….. Taip, kad gyvenk mylek tuos zmones kurie myli tave, sypsokis,naudokis kieviena akimirka,nes, gyvenimas trumpas…….

51. Hiftfellult - spalio 7, 2008

Neblogai


Parašykite komentarą

