jump to navigation

ar pasiilgot? ;] sausio 15, 2007

Posted by negative in mano.
trackback

nelabai norėjau ką nors rašyti ar kitaip kaip nors ką nors veikti, nes dabar esu labai užsiėmęs – kuriu naują negative.lt išvaizdą ;) aišku visą tai planavau padaryti per praėjusią savaitę.. bet, tingėjimas + laiko neturėjimas padarė savo – užsitęsė viso to dalyko įgyvendinimas.
išduosiu – puslapis bus pilkai raudonai juodas su baltais ;)) čia negalutinis variantas. šiandien sugalvojau visiškai kitokį variantą.. žiūrėsim kaip ten bus.

o dabar man papasakokit, kas ten lietuvoje vyksta? uraganai audros ir vėjai? siaubas.

o čia viena nuotrauka, kad nepamirštumėte kaip atrodo geros fotkės! ;)

5309596-lg1_b.jpg

Reklama

Komentarai»

1. dendys - sausio 15, 2007

MANO BARAKO ŠIĄNAKT VOS NENUNEŠĖ!!! Buvo labai baisu! Vėjo švilpimas. Baubai veržimasis pro langus. Visur kilo panika. Kaimynai nemiega. Kambariokė visą naktį vaikščiojo, šitaip budindama mane. Buvo siaubinga naktis, o šiandien man dar – egzaminas.. Tai po kokios nakties ėjau aš jį rašyt. Kaip aš išgyvenau šią naktį, neįsivaizduoju.. Baisu;/

P.S. :) baisiau tiem, kas statosi namą. Mažeikiuose, nebaigtam statyti namui, su kreiptas stogas.Nunešioti šiferiai. Aš kai miške gyvenu, tai medžiai vėją užstoja ir baraką paliko sveiką:)

2. dendys - sausio 15, 2007

Beje į tavo pusę ne ką ramesni orai ateina. Ruoškis!

3. negative - sausio 15, 2007

nu tikėkimes mano stoglangis atlaikys išbandymus..

4. gedasg - sausio 15, 2007

su kuom kuri ta nauda dizaina?

5. parazite - sausio 16, 2007

mano namukas atgyveno visas vetras ir ruosiasi ateinanciom, tik vo… tvora metaline aplamde truputuka, o siaip miegojau kaip kudikis, tai apskritai nieko nejutau, manes tokie veiksniai nesukrecia, tikriausiai ir prie uragano miegociau saldziai. :)

6. matelis - vasario 10, 2012

parazite, tai buvo prieš 5 metus. O kaip užpernyščiai vėjai? Ir juos atlaikė namukas?


Parašykite komentarą

